İşte son konuşmalar:
Kaptan Pilot Hasan Tahsin Arısan: 18 sağ pistini karşıladık.
Amsterdam Yaklaşma Kontrol: Anlaşıldı, kule ile temasa geçin. Frekans 118.27. İyi günler.
Kaptan Pilot Hasan Tahsin Arısan: TK1951 iyi günler, 18 sağ pistini karşıladık.
Kule: Anlaşıldı, yaklaşmaya devam edin.
Kaptan Pilot Hasan Tahsin Arısan: İniş check-listi.
(Kabin inişe hazır sesi geliyor, trim sarma sesleri)
İkinci Pilot Murat Sezer: Kabin ekibi yerlerinize. (pilot kabin memurlarına yerlerine oturma ikazı yapıyor)
İkinci Pilot Murat Sezer: Hocam?
(Uçağın süratsiz kalmasına çok yakın lövyeleri titreterek ikaz eden ’shacker’ sistemi devreye giriyor. Gaz kolları tekrar hızlanmak için ileri gidiyor ama auto throttle gaz kollarını yine IDLE pozisyonuna çekiyor, uçak hızlanamıyor)
Kıdemli İkinci Pilot Olgay Özgür: 100 knot’tayız hocam!
(Pull up, pull up yani uçağın sistemleri ’yukarı çek, yukarı çek’ diye pilotları uyarıyor)
Kayıt, uçağın kuyruğunu yere vurması ile sona eriyor.
(Hürriyet)